Zákaznícka podpora
Zákazníci služieb SlovakNET.sk majú možnosť využiť služby nepretržitej zákazníckej podpory 24 hodin denne, 7 dní v týždni. Školení operátori zabezpečujú nepretržitý chod serverov, zákazníckych aplikácií, e-mailových služieb, databázových serverov a celý rad ďalších služieb.
Pred tým, než kontaktujete našu technickú podporu, skúste nájsť odpoveď na Váš problém v rozsiahlom systéme elektronickej nápovedy,
ktorý máte plne k dispozícii.
Kontaktné informácie
E-mail: | admin@zoner.sk |
---|---|
Telefón: | Priame linky k administrátorom: 02-638 15 272
24-hodinová HotLine: 02-682 65 986 Obchodné oddelenie, fakturácia, ústredňa: 02-638 15 273 Fax/záznamník: 02-638 11 615 +420 543 257 018 |
Nápoveda: | napoveda.slovaknet.sk |
Špecialista online: |
Zákazník SlovakNET.sk sa môže v ktorúkoľvek dennú alebo nočnú hodinu so svojimi požiadavkami obrátiť na kvalifikovaných operátorov.