Jeden webmail.

Všetko čo potrebujete.

E-mailové variantyPrevod e-mailu

Webmail, s ktorým zvládnete všetko

Radi by sme vám predstavili naše e-mailové riešenie ZONER Mail (Z-MAIL), ktoré využíva moderné webové rozhranie, ktoré zaisťuje prehľadnú a užívateľsky prívetivú prácu s vašou elektronickou poštou. Vďaka intuitívnemu dizajnu a funkciám dostupným na akomkoľvek zariadení je správa mailboxov jednoduchá a efektívna.

Webmail, s ktorým zvládnete všetko

Užívateľsky najpríjemnejší webmail

Náš AI asistent pre tvorbu e-mailov vám umožní rýchlo vytvárať profesionálne e-maily, ktoré potom ľahko prispôsobíte svojim potrebám.

   Píšte profesionálne e-maily rýchlejšie vďaka AI

ZONER Kalendár je integrovaný nástroj na správu vašich udalostí a schôdzok, ktorý vám umožní efektívne organizovať váš čas priamo z nášho webmailu.

Majte prehľad o svojich schôdzkach a udalostiach

Funkcia Presmerovanie vám umožní automaticky preposielať prijaté e-maily, tam kam potrebujete. Vďaka tomu vám žiadny email neunikne.

Presmerujte e-maily automaticky na správnu adresu

S funkciou Mimo kancelárie môžete ľahko nastaviť automatické odpovede na e-maily počas vašej dovolenky alebo neprítomnosti, aby odosielatelia vedeli, kedy budete k dispozícii.

Neprítomnosť bez starostí

S funkciou Užívateľské profily môžete vytvoriť rôzne profily na rôzne účely. Môžete tak ľahko prepínať medzi pracovným a osobným nastavením.

Rôzne účely, rôzne profily

Píšte profesionálne e-maily rýchlejšie vďaka AI Majte prehľad o svojich schôdzkach a udalostiach Presmerujte e-maily automaticky na správnu adresu Neprítomnosť bez starostí Rôzne účely, rôzne profily

Moderný webmail podľa vašich predstáv

Z-MAIL využíva moderné webové rozhranie postavené na platforme Roundcube, ktorá zaisťuje prehľadnú a užívateľsky prívetivú prácu s vašou elektronickou poštou. Vďaka intuitívnemu dizajnu a funkciám dostupným na akomkoľvek zariadení je správa mailboxov jednoduchá a efektívna.

Vytvorenie mailboxu je teraz rýchle a jednoduché. Stačí niekoľko kliknutí, a môžete začať prijímať e-maily v novej schránke.

Nová schránka behom pár sekúnd

Už žiadne starosti o nedostatok miesta. Veľkosť mailboxu si u nás môžete kedykoľvek ľahko upraviť ručne alebo nastaviť automatické navyšovanie.

Vaša schránka rastie s vami

Filtrovacie pravidlá vám umožnia nastaviť automatické triedenie a spracovanie prijatých e-mailov. Ušetrite čas a majte všetko prehľadne usporiadané.

Filtrovacie pravidlá pre lepšie organizáciu

S funkciou Užívateľské profily môžete vytvoriť rôzne profily na rôzne účely. Môžete tak ľahko prepínať medzi pracovným a osobným nastavením.

Zdieľajte s kolegami.

Zoznam mailboxov poskytuje prehľad o všetkých vašich e-mailových schránkach, čo vám uľahčí ich správu a dohľad nad komunikáciou.

Získajte prehľad o všetkých svojich schránkach

Nová schránka behom pár sekúnd Vaša schránka rastie s vami Filtrovacie pravidlá pre lepšiu organizáciu Zdieľajte s kolegami Získajte prehľad o všetkých svojich schránkach

Dbáme na vašu online bezpečnosť

Dvojfázové overovanie (2FA)

Vrstva zabezpečenia vášho prihlásenia, ktorá po zadaní hesla vyžaduje dodatočné overenie.

Šifrovanie pomocou technológie PGP (Mailvelope)

Technológia PGP zaisťuje, že vaše správy budú čitateľné iba pre zamýšľaného príjemcu.

Zvýšená dôveryhodnosť vďaka BIMI a VMC

IMI a VMC umožňujú zobraziť logo odosielateľa priamo v schránkach príjemcov, čím sa zvyšuje dôveryhodnosť komunikácie.

Bezpečné presmerovanie (SRS)

SRS mení adresu odosielateľa tak, aby bola v súlade s pravidlami e-mailových serverov pri presmerovaní správ.

Detekcia a blokovanie spamu

Antispamový filter chráni vašu e-mailovú schránku pred nežiaducimi správami.

Nepretržité vylepšovanie antispam ochrany

Spam laboratórium umožňuje neustále vylepšovať výkon spamových filtrov na základe aktuálnych trendov. Chráni tak proti novým typom hrozieb v reálnom čase.

Whitelist a Blacklist

Whitelist umožňuje spravovať zoznam povolených odosielateľov, ktorých e-maily budú vždy doručené priamo do vašej schránky. Blacklist naopak slúži na uloženie zoznamu odosielateľov, ktorých e-maily nechcete dostávať.

FAQ - často kladené otázky

Hostingová služba je sprevádzkovaná v priebehu niekoľkých minút, čo neplatí iba v situácii, keď s hostingom bola objednaná aj nová doména – tu je nutné počkať na platbu za doménu, samotnú registráciu domény podľa TLD a pod.

Zmenu webhostingového variantu môže vykonať iba zákaznícka podpora. Zmena je vykonaná na základe autorizovanej požiadavky. Na zmenu varinaty si vyhradzujeme až 3 pracovné dni a v prípade prevodu na nižší hostingový variant s ním môže byť spojený administratívny poplatok.

Výpoveď služby, vrátane súhlasu so zmazaním dát, nám zašlite autorizovanou požiadavkou z Centra administrácie.

Z Výpovedná lehota je jeden kalendárny mesiac a začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni, keď nám bola písomná výpoveď doručená.

V centre administrácie svojho zákazníckeho účtu si v detaile konkrétnej služby môžete vyhľadať prihlasovacie údaje pre pripojenie k FTP.

Následne sa môžete k FTP pripojiť napríklad s pomocou nášho návodu.

Pokiaľ Váš webhostingový program umožňuje zriadenie databáz, tak je možné zriadenie vykonať zo zákazníckeho účtu, v detaile domény s webhostingovou službou, v sekcii Databáza.

Následne môžete zadať zriadenie  databáza MySQL   alebo  databázy MS SQL  v prípade platformy Windows.